понеделник, 4 ноември 2013 г.

;) IsaDora Eyephoria, 15 Graphite Glam

   Привет,
   ето и кой е продукта от загадката ми ;) Guess next product

   В тези сенки ще се влюбите от първи поглед и допир :)
   IsaDora Eyephoria, 15 Graphite Glam са в разкошен цвят хамелеон между сиво и зелено :)
   Текстурата е много плътна и мека, лесно се нанасят и имат много фини бляскави частички.
   Според описанието дълготрайни. /Използвам база за грим и не съм проверявала трайността на сенките без база/
   Нанасяне със сух или влажен апликатор.За сега ги нанесох само със сух апликатор и ефекта ми харесва.По-късно ще допълня публикацията със снимка при нанасяне с влажен апликатор, което обещава ефекта на метално фолио. :)
    Предлагат се в 8 цвята, и всички са прекрасни и бляскави, но Graphite Glam ми се стори най-подходящ за мен :)

   Количество 4g.







Поздрави :)


2 коментара:

  1. Много красив и наситен цвят!
    пп никога нямаше да позная загадката :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много е наситен, да! :)
      Трябваше да дам жокер, но си го спестих :)

      Изтриване