събота, 15 февруари 2014 г.

;) Cicaplast Levres, Barrier Repairing Balm

Привет!

От края на миналата година, поради наличен стрес в прилични количества и незнайни разни причини, устните ми упорито ми отмъщават.

Имам доста балсами за устни, скраб за устни, но положението се оправя временно....
Мислех да Ви покажа и наличните си балсами, не че някога ще мога да ги употребя докрай :)

Прочетох няколко положителни мнения за възстановяващия балсам за устни Cicaplast Levres, Barrier Repairing Balm, La Roche-Posay и реших да направя пореден опит за спасяване :)



Coming soon......продължение и отзиви за продукта :)

     Ето и обещаното продължение :)
     Според описанието:
     Бариерен възстановяващ балсам с термална вода La Roche-Posay.
     За устни и напукани, груби и раздразнени зони.
     Пантенол 5% + МП-липиди.
     Без парфюм/без парабени.
     Бариерна текстура, която изолира от агресивните фактори, възстановява и успокоява.




     Опаковката е удобна със скосен накрайник за лесно нанасяне върху устните.
     Балсама е безцветен, излиза малко трудно, което всъщност ми харесва, защото не обичам да разхищавам продукт, чудейки се къде точно да го намажа.)
 


 Върху устните ми създава безцветен филм, изглажда и хидратира.Усещането за комфорт при мен е около 4,5 часа.Върху балсама нанасям любимо червило.
   

Продукта е подходящ и за други груби и раздразнени зони и има чудесен ефект.Имам такива малки зони в областта около устните и винаги се дразня, че не мога да ги хидратирам достатъчно.Балсамчето действа добре и омекотява по-сухите участъци.И от това му приложение съм много доволна :)


Надявам се да съм била полезна :)

Балсамни поздрави и усмивки :)

2 коментара:

  1. Чакам отзиви :-)
    помага ли срещу херпеси?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С удоволствие ще споделя и дано има ефект :)
      Не е специално срещу херпеси."Бариерен възстановяващ балсам за устни и напукани, груби и раздразнени зони.Пантенол 5% + МП-Липиди"

      Изтриване