петък, 4 април 2014 г.

;) Из Alverde Vintage Rose




1.Reinigungs-puder - почистваща пудра, 40 g

   Употреба: изсипете малко количество от пудрата в ръката си и я разпенете с малко вода.След това нанесете върху лицето и масажирайте.Избягвайте части около очите.
   Стори ми се много удобна за дамската ми чанта и извънредни почистващи ситуации :)

2.Shimmer+Shine Transparente Mascara, 8ml

   Ще пробвам да я нанеса върху друга спирала за по-бляскав завършек.

3.Сенки за очи, 20 Vintage Taupe
 

4 коментара:

  1. Май са нови? Не съм ги виждала в нашия ДМ. Пудрата изглежда интересна. :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Днес ги видях и аз.Първо ме грабна пудрата :)
      Има и други продукти: моливи за очи, червила, очни линии, крем за ръце, флуид с розови блясъчета за лице, кремообразни ружове.

      Изтриване
  2. Да споделиш мнение за пудрата като пробваш - определено по описание ме грабна. Не съм срещала такова чудо досега. Срещала съм ексфолиант за лице на прах, но не това...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще споделя, и на мен ми е интересно какъв ще е ефекта.Имам капризна кожа.:)

      Изтриване