вторник, 11 юни 2013 г.

;) Avеne Reflexe Solaire SPF 50+



Днес ще споделя накратко впечатленията си от слънцезащитната емулсия Avène Reflexe Solaire SPF 50+   :)
Продукта, както се вижда още в името му, осигурява висока защита.Изключително подходящ за чувствителна кожа.
Опаковката е тънка и малка, събира се във всеки джоб и намира място в дамската ми чанта.
Да спомена каква е кожата ми: чувствителна, светла и от смесен тип.
Текстурата на Reflexe емулсията е лека и лесно се нанася.
Има деликатен аромат.Не омазнява кожата.
Всъщност докато чаках подходящ момент, за да я пробвам той сам ме намери.....
Преди месец, имаше няколко доста слънчеви дни и въпреки, че не се излагам много на слънце, само от ходенето пеша се "украсих" с гердан на деколтето - слънчева алергия.Веднага започнах да използвам слънцезащитната емулсия.:)
А преди седмица бях на кратка туристическа разходка и вече въоръжена слънцезащитно намазах и лицето си.
Приятно изненадана съм от продукта и ще го ползвам с удоволствие.
А Вие?:)


Няма коментари:

Публикуване на коментар