сряда, 26 юни 2013 г.

;) Mixa Bi-Phase Cleanser

    В търсене на поредния продукт за дегримиране, и след последния ми неуспешен опит с двуфазен продукт, който почти залепяше миглите ми, попаднах на този двуфазен почистващ продукт и реших да опитам.
   Марката Mixa е нова за българския пазар.
   Според описанието продукта ефективно отстранява водоустойчив грим и е подходящ за чувствителни очи и устни.Без парабени и без алкохол.Количество 125ml.
   Няколко дни го използвам и съм доволна.Премахва с лекота грима без да оставя мазно усещане на клепачите ми.Не дразни очите.Не съм го пробвала с водоустойчив грим все още.
   Надявам се да съм била полезна :)






5 коментара:

  1. На какви пари е и дали имаш информация дали се предлага в дрогерии като Лили и ДМ? :) Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Доколкото знам тази марка е част от Лореал и всички продукти са за чувствителна кожа. Благодаря, че сподели отзиви, определено моите очи са чувствителни и сигурно ще го харесат :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, вносител е Лореал България /на втората снимка се вижда, но не много ясно/.Надявам се да ти хареса :)

      Изтриване