неделя, 21 юли 2013 г.

;)Prettybox юли и подарък Byebra

Моята Prettybox кутия е вече при мен.:)))
Поръчвам кутията за първи път.Този месец имаше и томбола за допълнителни подаръци от Byebra, Logona и Sante.:)










Кутията ме изкуши, след като разбрах, че ще има присъствие на продукти Shiseido.
Ето какво съдържа:
1.Shiseido The Skincare Gentle Cleansing Cream - 7 ml
2.Shiseido The Skincare Hydro Nourishing Softener - 7 ml
3.Shiseido The Skincare Night Moisture Recharge Enriched - 7 ml
4.Manhattan  бързосъхнещ лак за нокти - 8 ml,  в моята кутия е в прекрасен син цвят.
5.Lavera 6 в 1 Beauty Balm - 3х1 ml
6.Mememe Cosmetics Beat The Blues - 12 ml

Montagne Jeunesse - две маски за лице в trial size / 5 и 6 ml/.Strawberry Souffle и Passion Peel Off.
от тези маски скоро си взех  Dragon Fruit Sauna, така че ще мога да споделя мнение и за нея.

и награда от томбола с подаръци  :))) /Подаръците са 3 кутии с продукти на Logona & Sante  и 10 комплекта от Byebra/
2 чифта иновативен сутиен без презрамки с повдигащ ефект ByeBra.





8 коментара:

  1. И аз си поръчах този месец за пръв път (като подарък за рд) и мога да кажа, че съм доволна, въпреки че не получих допълнителен подарък. А и да си призная, този сутиен нямаше да ми върши никаква работа, защото нямам кой знае какъв бюст, че да го повдигам :) Хайлайтъра на МеМеМе ще го ползвам вероятно повече за части от тялото отколкото за лицето, защото блестящите частички ми идват малко големи. Нямам търпение да споделиш и твоите впечатления :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм доволна.Ще ползвам продуктите с удоволствие.
    Пробвах хайлайтъра, но не ми се стори с едри частички.Нанесох малко и разнесох, не остава цвят, а само блестящи частички.
    Цвета на лака също много ми хареса.
    ....спирам да не напиша всичко в един коментар :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кутията заслужава ли си цената?Много се колебая дали да си я поръчам
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  4. Аз от моята кутия не мога да се оплача...Всичко си харесах.Имам и подарък даже.....:)
    Като цяло за този тип кутии според мен оптималната цена трябва да е 15 до 20 лв., за да са по-достъпни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А продуктите,които съдържа може ли да се видят преди да се закупи или остават изненада до 20ти август?

      Изтриване
    2. Миналия месец подсказаха кои марки ще присъстват, но конкретно за продуктите не.
      Ето тук имаше разпродажба на предишните кутии с голяма отстъпка, вече не е актуално, но може да видиш какво е имало досега http://grabo.bg/kozmetika-068qh4?affid=4248
      А за кутията за август ако искаш попитай направо в страничката им във facebook :)

      Изтриване