вторник, 20 август 2013 г.

;) До дъно makeup removers


     1.Galenic Pur 2 in 1 face and eye makeup remover - с воден екстракт от комунига, премахва перфектно грим включително и високоустойчив.За лице и очи.Без изплакване.
Количество 200 ml.

     2.Vichy Purete Thermale 3 in 1 - тоалетно мляко, тоник, демакиант за очи.С термална вода Vichy и Captelae TM, екстракт от шеа.Без изплакване.
Количество 200 ml.Моята опакова беше подаръчна 100 ml.

     Много съм доволна и от двата продукта.Използвала съм ги основно за почистване на грим от очите.Не дразнят очите ми и почистват кожата с лекота :)
     До колкото си спомням, като разход, продукт 100 ml ми беше достатъчен за около 2-3 месеца, т.е. една стандартна опаковка за около 4-6 месеца.

Надявам се да съм била полезна :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар