понеделник, 14 октомври 2013 г.

;) Lash Booster Alverde експеримент - след 15 дни

     След началото на ;) Lash Booster Alverde експеримент  направих отново снимки, за да проследя развитието на моите мигли ;)

     Използвах продукта само вечер, въпреки че се препоръчва употреба 2 пъти дневно.Сутрешната употреба преди грим ми се видя неуместна.Не дразни очите, но ако малко прекаля с количеството усещам съвсем леко парене в очите.
     За сега не виждам някаква особена разлика.Снимането малко ме затрудни, направих доста снимки, но за сега избрах две преди и след, които са горе долу съвместими.
     Не мога да кажа, че съм очаквала някакъв страхотен резултат, защото от другите опити, за които прочетох резултат имаше след около 30 дни.Като нанасям спирала ми се струва, че миглите леко са се удължили....може и да е от голямото ми желание за бърз резултат ;)Така че продължавам с опитите :)

                                                       Преди                         След 15 дни

Ако намеря подходящи ще добавя още няколко снимки :)

До скоро! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар