вторник, 28 май 2013 г.

;) 30 факта за мен

И аз се включвам в блоговия "лексикон" :)

1. Зодия Стрелец съм - първо стрелям после очертавам естествено десятки :)
2. Имам иронично чувство за хумор.
3. Видя ли човек веднага преценявам дали ми е симпатичен или не.Почти винаги запазвам първото си впечатление за даден човек.Ако не ми е харесал няма шанс.
4. Обичам да усмихвам хората.
5. От малка съм общителна и инат.


6. В детска възраст се занимавах с пеене, рисуване и английски.
7. В крайна сметка кандидатствах с математика, строителен инженер.
8. Мисля, че това е за баланс на емоционалната ми душа.
9. Страх ме е от мишки, земетресения и цунами...
10. Не мога да плувам.
11. Обичам котки.
12. Обожавам грим и козметика, повече от нови дрехи.
13. Харесвам нови обувки.
14. Не обичам лицемери.
15. Пишех стихове, рисувах, правех играчки....., сега имам блог за красота, така се разтоварвам.
16. Понякога съм нетактично откровена и малко грубиянка.
17. Обичам пролетта и лятото.
18. Сова.Вечер ме бият да лягам, сутрин ме бият да ставам.
19. По-безопасно е да не се говори с мен сутрин ако не съм пила кафе.
20. Не пуша.
21. Шоколадо пристрастена съм.
22. Обичам да танцувам.
23. Обичам да слушам музика.
24. Мога да пешеходствам дълго.
25. Обичам интернет, вода и ток.
26. Имам шофьорска книжка и не шофирам.
27. Не обичам да готвя.
28. Когато бях малка исках да стана археолог.Харесваше ми как намират съкровища.
29. Работохоличка съм.
30. В света има много красота за откриване и още много несподелени точки ;)

Благодаря Ви за търпението :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар