вторник, 14 май 2013 г.

;) Idealia BB, Vichy

В края на месец март присъствах на премиерата на Idealia BB Cream от Vichy.
Събитието беше организирано от Vichy България в клуб Tiffany в София.Партньор на събитието беше електронното списание MissBloom.
И така аз бях една от 50-те щастливи читателки на списанието, които имаха възможността да присъстват на този бюти уъркшоп.
На срещата бяха бранд мениджъра на Vichy за България Венета Трифонова, гримьорът Кирил Чалъков, д-р Радина Денкова, дерматолог в Есте Клиник, главния редактор на MissBloom Петя Бондоковa и други представители.
В приятна обстановка научихме полезни неща, опитахме продуктите, видяхме демонстрация върху доброволки.:) Получихме и прекрасни подаръци на марката!

Днес ще споделя мнението си за Idealia BB :)


Продукта обещава здравословна розовина /технология "анти-сиво"/, озаряване на лицето, хидратация и слънцезащита.Екзотичната му съставка е Комбуча – екстракт от чай, богат на витамини, антиоксиданти и пробиотици.Не е подходящ за околоочния контур.
Предлага се в два нюанса: светъл и среден, 40 ml.
Един от подаръците, които получихме беше именно Idealia BB в по-тъмния цвят.

Цвета е тъмен за мен, но все пак реших да експериментирам.
Текстурата е лека и с много приятен аромат.Не омазнява кожата.
След като се загледах по-обстойно видях много микро бляскави частички, които не мога да уловя с фотоапарат.Нанесен върху лицето придава сияен вид.Както споменах цвета е тъмен за мен, и бих могла да го използвам когато имам лек тен на лицето.По-светлия вариант е идеален за мен.
Докато чакам слънчев загар го използвах в комбинация с по-светъл фон дьо тен.:)

Надявам се да съм била полезна :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар