събота, 4 май 2013 г.

;) Isadora Big Bold Mascara & Perfect Contour Kajal

Днес ще Ви представя няколко продукта на Isadora :)
 Big Bold Mascara & Perfect Contour Kajal



 Спиралaта  е за обем в наситено черен цвят, 14 ml.
Четката е с дълги и къси власинки и обещава фантастичен обем :)
Отговаря на важни за мен качества.Не дразни очите ми, не се рони и има дълготраен ефект.

 Снимка без спирала.Тук съм нанесла черния молив Perfect Contour Kajal, 60 black.Той е приятно мек и в интензивен цвят.Нанася се лесно.За да подчертая ефекта му съм използвала във водната линия Inliner Kajal, 56 blonde.Под веждите съм използвала Eyebrow Lifter, много удобен и с приятен ефект молив лифтер- хайлайтер за вежди.

Тук вече съм нанесла два слоя от спиралата Big Bold.
Надявам се да съм била полезна :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар